X
تبليغات

تصویر ثابت

برنامه نویسی اپلیکیشن چیست
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 100
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 22:03

برای سهولت در چاپ و یا حتی سفارش قهوه ازبرنامه نویسی اپلیکیشن چیست روی میز خود، به آن متصل شوید.

گسترش دامنه بازاریابی:. APIهای فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی امکان اشتراک‌گذاری آسان وبلاگ‌ها، اطلاعات یا پیشنهادات را با کلیک یک دکمه فراهم می‌کنند.

تشویق نوآوری: با امنیت و عملکردی که API ها ارائه می کنند، توسعه دهندگان تنها با تخیل خود محدود می شوند.

ساده کردن عملیات: به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار در برنامه نویسی اپلیکیشن چیست حال توسعه یک برنامه سفر است، یک API به مشتری اجازه می دهد تا از هواپیما، به اشتراک گذاری سفر، به هتل، بدون نیاز به ترک رابط یا ورود به سیستم در جای دیگری، برود. با APIها، کسب‌وکارها می‌توانند اجزای رزرو، پرداخت و انجام را به یکدیگر پیوند دهند.

سریعتر نوآوری کنید: نوآوری سریعتر با موانع کمتر برای تغییر. APIهای آماده به معنای زمان کمتر توسعه‌دهنده و نتایج سریع‌تر است. توسعه دهندگان می توانند به سرعت و به راحتی با یک نرم افزار یا برنامه جدید سازگار شوند.

بسیاری از API ها رایگان هستند و شرکت ها یا توسعه دهندگان این نرم برنامه نویسی اپلیکیشن چیست افزار را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند. این به طور کلی به این دلیل است که استفاده از برنامه آنها دامنه دسترسی نرم افزار و فشار آنها را به بازار افزایش می دهد و کاربران بیشتری را برای آنها ایجاد می کند.

چالش های توسعه و ادغام API ها

سیستم های کامپیوتری قدیمی یا تکه تکه شده

سازمان ها تغییر می کنند و رشد می کنند. با انجام این کار، می توانند بزرگ و برنامه نویسی اپلیکیشن چیست تکه تکه شوند و ترکیبی از محصولات و خدمات جدید را توسعه دهند. سیستم‌ها به روشی ارگانیک و اغلب کنترل‌نشده رشد می‌کنند و در نتیجه ترکیب پیچیده‌ای از سیستم‌های کامپیوتری، فناوری‌ها، برنامه‌ها و فرآیندها به‌صورت موقت اضافه می‌شوند. این سیستم ها با گذشت زمان ناکارآمد می شوند و برخی از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری با افزایش سن منسوخ می شوند. این اغلب به این معنی است که یک سازمان نمی تواند به راحتی فناوری قدیمی خود را با نرم افزار جدید ترکیب کند برنامه نویسی اپلیکیشن چیست . سیستم آنها یا غیرقابل استفاده یا ایزوله می شود. این سیستم های شکننده و برنامه نویسی اپلیکیشن چیست پیچیده ای را ایجاد می کند که مستعد شکست هستند.

API های مدرن به طور کلی پاسخ این مشکل هستند. اغلب اوقات، حتی اگر API یک رابط خودکار برای برنامه‌ای ساخته نشده باشد، توسعه‌دهندگان می‌توانند آن را بسازند تا بتوانند با سیستم‌های قدیمی خود ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از مشکلات سیستم‌های قدیمی این است که نرم‌افزار قدیمی می‌شود و دیگر پشتیبانی نمی‌شود، که خطر امنیتی ایجاد م برنامه نویسی اپلیکیشن چیست ی‌کند. باز هم، می‌توانید آن سیستم‌ها را با عملکرد API، مانند احراز هویت و مجوز مبتنی بر توکن، جبران و محافظت کنید.

فقدان استراتژی و برنامه ریزی API

چالش دیگر این است که اغلب کاربران بدون برنامه به استفاده از API ها می پردازند. مانند هر ابتکار استراتژیک، APIها فقط به اندازه طرح پشت سرشان موفق خواهند بود. شما باید برای کل چرخه عمر از ایجاد، توسعه، آزمایش، استقرار، نظارت و بازنشستگی API ها برنامه ریزی کنید. البته، اگر فقط از یک یا دو API استفاده می کنید، این مشکلی نیست. اما اغلب شرکت‌ها از ده‌ها، صدها یا هزاران API در سیستم‌های داخلی و خارجی خود استفاده می‌کنند. آن را در تمام مراحل مختلفی که باید برای یک API واحد مدیریت کنید ضرب کنید و به سرعت می توانید کابوس لجستیکی ایجاد شده برنامه نویسی اپلیکیشن چیست را مشاهده کنید.

کاربران باید با یک برنامه جامع برای هر API شروع کنند، دقیقاً مانند طرحی که برای یک کسب و کار تهیه می کنید تا بیشترین بهره را از برنامه ببرند. کاربران همچنین باید به دنبال یک پلتفرم واحد باشند که بتواند از چرخه عمر کامل یک API پشتیبانی کند، که می تواند برای موفقیت هر برنامه API بسیار مهم باشد. بهترین APIهای بسته بندی شده و برنامه نویسی اپلیکیشن چیست عرضه شده (که واقعاً فقط با یک پلت فرم API چرخه عمر کامل قابل انجام است) آنهایی هستند که بیشترین موفقیت را دارند.

آینده API ها

این واسطه های نرم افزاری کوچک، پتانسیل تحول عظیمی را برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هر شرکت بزرگ یا کوچک امکان پذیر می کنند. توانایی برنامه نویسان برای اتصال برنامه ها و سیستم های مختلف برای ایجاد یک راه حل نرم افزاری منسجم و پایدار تقریباً نامحدود است. استفاده از مؤلفه‌ها برای ایجاد نرم‌افزار، به‌جای ساختن از ابتدا، به این معنی است که توسعه‌های نرم‌افزار تخصصی گران‌قیمت و زمان‌بر ممکن است متعلق به گذشته باشد.

آینده APIها در هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین است. هوش مصنوعی در حال توسعه نرم‌افزار مستقلی است که رابط خود را نشان می‌دهد و خود را در پایگاه داده API ثبت می‌کند، جایی که یک API مربوطه را پیدا می‌کند و آن را بدون هیچ گونه دخالت انسانی نصب می‌کند.

API ها نوآوری و آزادی را تشویق می کنند

رفتارهای استاندارد API هنوز در حال ایجاد هستند. اما به طور کلی، API ها یک واسطه نرم افزاری عالی هستند که نوآوری را برای مشاغل تقویت می کنند. API ها نقش مهمی در حرکت به جلو خواهند داشت و توسعه دهندگان برنامه برنامه هایی را ایجاد می کنند که برای کار با طیف وسیعی از نرم افزارهای What is application programming? دیگر طراحی شده اند. APIهای خودکار ممکن است دور نباشند، و باعث می شود سیستم ها با هم سریعتر و آسان تر کار کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 224
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1035
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 30524
  • بازدید کلی : 34735
  • کدهای اختصاصی